top of page
חיפוש

כדי שליבנו יתנגן

 

בכל שנה מחדש לקראת הפסח, מדברים על התחדשות, וריענון, וניקיון פנימי. אבל השנה אין מצב רוח לכל הפיוטיות הזו. מרגיש שאנחנו בתוך מבוך. ושהכל עומד במקום. ושעד שלא יחזרו החטופים - לא באמת אפשר לחזור לסדר היום. רמת החרדה מהאיום האיראני הייתה כל כך עמוקה ומטלטלת עבורי, ואז ליל שבת ההיסטורי (וההיסטרי…), שהכביד על הנשימה ומי בכלל יכול לחשוב על פסח??? ויחד עם זאת, בחודשים האחרונים יותר מתמיד, התחדדה בי ההבנה שאפשר וצריך לחיות בגם וגם. נשיאת הפכים מושלמת שכזו: אפשר גם להיות חסרות אוויר, וגם לנשום. אפשר גם לבכות את עצמנו לדעת, וגם לשמוח בחלקנו. אפשר גם להיות עצובות, וגם להיות בהודיה. אפשר גם לכעוס, וגם לאהוב ולשים את הכעס בצד לרגע. אפשר גם לחשוב על החטופים, לשלוח להם אור וכוחות ותקווה, ולהתפלל עליהם בלי סוף, וגם להיות בסוג של שיגרה... אפשר גם וגם. דואליות ומורכבות כזו, שהחיים זימנו לנו.




בחצי שנה האחרונה, במיוחד לאור העובדה שקיבלנו תזכורת כואבת מאד לכך שהחיים כל כך שבריריים ושחיים רק פעם אחת, החלטתי שאני עושה כמה שיותר דברים שעושים לי טוב על הלב. אנחנו נוטות לשכוח כמה חשוב לשזור כאלה בתוך האינטנסיביות של החיים, בתוך שלל המטלות וההתחייבויות שלנו - לזכור גם את עצמנו ואת הלב שלנו, ומה שמייצר לנו מנגינה פנימית, מפיח בנו ניצוצות, מפתח אותנו וגורם לנו להנות.

 

אז נרשמתי לסדנת צילום שקיבלתי במתנה מחברותיי האהובות ליום ההולדת (ונעצתי את התאריך חודשיים מראש, כדי שיהיה לי משהו טוב לצפות לו). נרשמתי לסיור אומנות וקולינריה, וגם לקורס דיגיטלי על לוחות חזון, שאני מרחיבה באמצעותו את הידע שיש לי בנושא, והיד עוד נטויה... יש לי רשימה ארוכה של דברים שמעניינים אותי, מסקרנים, דברים שאני רוצה ללמוד ולהרחיב את אופקיי בהם, דברים שיניעו את גלגלי המחשבה שלי וייתנו לי השראה, וככה, פשוט, להוסיף עוד טעם לחיים, כשהכל מרגיש מטריד, ותפל ומיותר וכואב להחריד.

אז באותה רוח, החלטתי לפנק גם אתכן עם מחירים חסרי תקדים בחנות האתר שלי:

לקראת חג הפסח המתקרב ובא, אני מציעה לכן את המדריך הדיגיטלי לעריכת השולחן ב-100 ש״ח בלבד. עם כל הטיפים שלי לעריכת שולחן מהמם, השראות, הפניות לחשבונות נוספים, רעיונות, הצעות, תמונות ואסתטיקה. 14 עמודי PDF יפים ושימושיים.



 

התוכנית לחיבור אסתטי: 21 ימים של טיפים פרקטיים לחיים אסתטיים יותר - מבחוץ ומבפנים, כולל המלצות שוות בכל יום ופלייליסט מחמם לב. במשך 3 שבועות, תקבלו אחת ליום ניוזלטר עם תוכן אימוני וערכי, עטוף באסתטיקה, ומלא בהמלצות ובאנרגיה טובה, שתחזיר אתכן לעצמכן ותחבר אתכן פנימה. זה כמו לקבל ממתק יומי במשך 3 שבועות, ליישם לאט לאט ולהטמיע בחייכן. כעת ב-150 ש"ח. זו הזדמנות לתת לדברים הקטנים והכל-כך משמעותיים בחיים להגיע אליכן.



״אסתטיקה משפחתית - המדריך השלם לחיים אסתטיים״ - דיון אסתטי ואימוני מעמיק, בנוגע לשישה מעגלי חיים (זוגיות ומשפחה, הבית, אימהות, המטבח, לייף סטייל ואני ועצמי), מוצע לכן כעת ב-150 ש"ח בלבד!!! מחיר באמת אטרקטיבי מאד בשביל כל התוכן והעושר שתמצאו שם: המלצות, טיפים, הצעות לחיים אסתטיים - פנימה והחוצה, מתכונים, השראה והרבה שאלות וחומר למחשבה.



 

וגם, אופציה לשיחת אימון אישית, כדי לדון בהתלבטות עכשווית שיש לכן, כדי לפזר איזשהו ערפל שיש בחייכן בתקופה הנוכחית, כדי לייצר בהירות, כדי לכבוש איזשהו יעד, ולחדד את הדרך ולצאת עם תוכנית פעולה.

עכשיו - שעת אימון ב-180 ש"ח, איתי אחת על אחת, על קפה ועוגה ועם מלא אסתטיקה ותובנות שניצור יחד.

כתבו לי ונתאם.





אז במה תבחרו כדי לעשות לעצמכן קצת טוב על הלב?

כל ההטבות בתוקף עד 4/5/24 והן יהיו נהדרות ומקוריות, גם כמתנת חג למישהי שאתן ממש אוהבות.



מאחלת לכולנו חג פסח שמח בכל זאת.

שהכל יתהפך לטובתנו, ושנזכה לראות את החטופים שלנו בחזרה הביתה במהרה,

כדי שנוכל להפנות את המבט להתאוששות ולבנייה מחדש. וכדי שליבנו יתנגן שוב....


99 צפיות0 תגובות
hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page