top of page
חיפוש

House of Fun

עודכן: 10 בספט׳ 2020

איזה מזל שאני כזו עטופה בחברות טובות, בקוראות נאמנות ובנשים שדואגות לי, ועוסקות בעשייה ויצירה מעניינת. כמה שמחתי כשענת סימסה לי שברמת השרון נפתח מקום חדש. Co working space. אבל לא סתם אחד, אלא משהו מיוחד. היא שלחה תמונות שסיקרנו אותי עוד יותר ועד מהרה הגעתי לראות במו עיניי ולהתרשם מקרוב.

לפעמים מוצאים אוצר במקום שהכי לא ציפינו לו. כך, בלב ליבו של אזור תעשייה, איפה שחשבתם שתמצאו רק מאפיות ופיצוחים, בבניין משרדים, משתרע לו ״האוס״. כמעט דונם של מרחבי עבודה, משרדים וקליניקה להשכרה בתעריף שעתי, שבועי או חודשי, חדרי ישיבות, Open space, וחללים משותפים שמאפשרים הגעה למקום, בקביעות לצד ספונטניות. החלל מעוצב להפליא, מלא בצמחייה ירוקה שעושה טוב על הלב, וכולו סטייל נקי, שעושה חשק להיכנס ולא לצאת.

הייחודיות של המקום נעוצה בעובדה שהוא מרחב שכולו נשיות. חשיבה נשית. זהו בית לנשים, אם תרצו. ואם אתם לא נשים אך מצטרפים לאג׳נדה, שותפים לחזון – מעצם עיסוקיכם או יוזמותיכם, הרי שהדלת פתוחה גם עבורכם.

House WCW הוא למעשה בית ל- women co-working כשהרעיון הוא קידום והגדלת מערך הנשים בעסקים. אבל זה לא רק זה. זהו בעצם מפגש בין העסקי לחברתי, היוצר net working של נשים במרחבי עבודה נעימים ובטוחים – מבלי להיכנס לאישיוז של פמיניזם. זה בעצם פשוט: הכורח לעבוד, הצורך המוכר והידוע לצאת מהבית, כדי ליצור הפרדה בין השוטף לענייני העבודה, מה שמייצר מקום עבודה ״אמיתי״, שקט, נטול כביסות, בישולים ו״רעשים״ אחרים של היום-יום, ועל הדרך גם מפגיש בין נשים ויוצר קשרים חדשים, מעלה את התפוקה, ומניב תוצאות במקום כייפי, נעים ומלא השראה שתענוג לעבוד בו.

בערבים, תוכלו להגיע לשם כדי לשמוע הרצאות. בכל שבוע יש הרצאה מעניינית אחרת. פופ-אפים צצים שם, ואותי מרגש במיוחד לחשוב שהכל התחיל מחלום. החלום של יעל, יעל ברנר פרנקל – מנכ״לית האוס ובעלת המקום, נשואה ואמא לארבעה קטנים, ובחורה מהממת בפני עצמה, שחיפשה מקום פרטי ושקט לעבוד בו. זה היה חלום שנחלם בגדול ונרקם במשך ארבע שנים עד שיצא לאוויר העולם במלוא תפארתו בפברואר האחרון. אודי, בעלה של יעל, הוא שותף לא רק לחיים אלא גם לעסק ומדהים בעיניי לראות איך כמיהה, ויז׳ן, רצון חזק ושאיפה – קורמים עור וגידים והופכים למשהו ממשי, ועוד בזוג. זה רק מראה כמה החלומות שלנו חזקים וברי מימוש ושאין באמת דבר העומד בפני הרצון (או החלום). ועל אחת כמה וכמה כשאישה חולמת אותו!

רוצות גם? תקפצו לחרושת 18, אזור התעשייה רמת השרון (בניין משרדים) קומה 2 במעלית ואז שמאל, ימין, שמאל (ממש כמו בשיר…) ותגיעו לגן עדן

ועד אז – עקבו אחריהם באינסטגרם ובפייס להתעדכן באירועים והרצאות. לגמרי מיוחד ושווה! http://www.housewcw.com/


12 צפיות0 תגובות
hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page